French Linen

January 8, 2012

Okvir/Frame

Okvir za fotografijo je bil narejen za punčko, ki je praznovala peti rojstni dan.
Osnova je lepenka, na katero sem najprej nalepila list v barvi lavande. Vse skupaj sem malo osenčila z vijolično in modro barvo. Okvirček za fotko je prav tako iz lepenke, ki je preoblečena v scrapbook papir in osenčena. Rumeno ozadje je samo zaradi tega, da vse skupaj zgleda bolj otroško igrivo. Če bi to delala za odraslo osebo, bi izbrala drug papir. Vse skupaj je okrašeno z metuljčki, kamenčki, čipko in rožicami, ki sem jih sama obdelala.
Škoda le, da slike niso najboljše...zelo težko je ujeti take barve, sploh v tej kombinaciji.
Izdelek prijavljam na izziv #46 v Craft-alnici.




























Hvala za obisk!  Moyca

6 comments:

  1. Zanimiv in tudi lep okvirček si pripravila. Tako nežno delujejo izbrane barve in dodatki.
    Lp; Lili

    ReplyDelete
  2. Kako je lep tale tvoj okvirček! ♡ Pisan, zabaven in očarljiv! Superca!

    Hvala, ker sodeluješ na 46. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    ✿ Manuela ✿


    ReplyDelete
  3. Manuela, hvala za tvoj simpatičen komentar! Me je prav razveselil:)
    Tudi ti se imej lepo!

    ReplyDelete
  4. prijetne pomladasne barve-to je bila moja prva asociacija. luštkan okvir!!

    ReplyDelete

Hvala za obisk in komentarje!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...