French Linen

July 3, 2012

Mini Album Duo

Albuma sem naredila za vzgojiteljici v vrtcu. Tokrat sem se lotila bolj preproste tehnike, vendar meni ljubše. Velika sta 22,5 x 12cm. Osnova je 3mm debela lepenka, oblepljena s platnom za vezavo knjig in bananinim papirjem. Listi za fotografije so 250 gramski, naravno beli. Vezava je japonska, vendar v poenostavljeni verziji. V angleščini se ji reče stab binding. Uporabila sem 2cm širok trak iz organze.
'Etiketa' za naslov je iz lepenke (Maya Road Scroll Frame Chipboard), ki sem jo pobarvala z belim akrilom in nato še z medijem za razpoke (Crackle accents od Rangerja). Čez sem nalepila majhen košček osenčenega papirja in dodala še dve polovični perlici, da vse skupaj malo popestri.

























Hvala za obisk! Moyca

3 comments:

  1. Čudovito si ju izdelala. Res sta zelo lepo darilo. Lp

    ReplyDelete
  2. čudovita sta!!! vedno bolj ugotavljam, da je luštno bit'vzgojiteljica, ker dobivaš takšna lepa doma narejena darila ;)

    ReplyDelete

Hvala za obisk in komentarje!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...