French Linen

September 16, 2012

RD voščilnica/HB Card

Še ena voščilnica po naročilu, tretja od petih (za isto naročnico). Na rjav 300g papir sem nalepila bananin papir v dveh različnih barvah. Pri tem papirju mi je všeč rahla prosojnost in vsi dodatki, ki jih vsebuje (koščki lubja, trakci...), predvsem pa to, da takoj zapolni prostor na izdelku in ni treba nič več dodati. Tokrat sem tudi malo šivala... Za žepek sem uporabila First Edition Paper Isabelle, 'valovitko', sponke in druge dodatke. Vanj sem zataknila tagec za sporočilo...Črke za napis sem izrezala iz časopisa.
Ker je voščilnica rojstnodnevna, jo prijavljam na izziv v Craftalnici.






















 Hvala za obisk! Moyca

9 comments:

  1. Lepo si uporabila različne papirje. Hvala, da se družiš z nami v izzivu Craft-alnice.
    Lili

    ReplyDelete
  2. Malo drugača, a izgleda pa super in lepo si jo skombinirala :-))

    ReplyDelete
  3. Dobra izbira papirja. Lepo si se znašla s črkami :), tudi sponke ji prav pašejo. Lepo. Lp

    ReplyDelete
  4. So gorgeous Moyca! Love the stitching and all the beautiful texture. This tag is stunning. Thanks for visiting and leaving a lovely comment.
    Juliaxx

    ReplyDelete

Hvala za obisk in komentarje!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...