French Linen

October 19, 2012

Rdeča z modro/Red With Blue

Četrta voščilnica od petih...Zelo minimalistična in preprosta...


 



















Idejo sem dobila, ko sem zagledala embalažo od cimeta, ki ga pri nas doma kar veliko uporabljamo. Barve, vzorci...kompozicija se je tako rekoč kar sama postavila...












































Osnova je rdečkasto rjav karton, surovega videza, kot da bi bil recikliran...Vzorčast papir je iz kolekcije Papermania-Red Hot.























Ker sem se vmes zmotila in potem nisem imela dovolj papirja za notranjost, sem s šablono Tim Holtz-Tattered Floral izrezala rožo in na koncu mi je bil ta detajl bolj všeč, kot prvotna zamisel, saj se še bolj dopolnjuje z zunanjostjo.






















Zunanjo rožo sem izrezala iz lepenke, jo pobarvala z akrili, osenčila z distress blazinico walnut stain in bronasto konturo za steklo. Na koncu sem vse skupaj premazala z medijem za razpoke in pritrdila z zakovico na voščilnico, da roža ni preveč dolgočasna.

Hvala za obisk! Moyca


6 comments:

  1. Hola ! es muy bonito tu blog Felicidades :)

    ReplyDelete
  2. Mojca čestitka je čudovita. Uporabila si krasen papir, ki jo obogati. Roža pa je klasa zase, ful mi je všeč, čeprav je čisto "minimalisitična".

    ReplyDelete
  3. Minimalistična že, ampak čudovita točno taka kot je. Roža ji doda piko na I.

    ReplyDelete

Hvala za obisk in komentarje!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...