French Linen

December 12, 2012

Garden Girl Mini Album

Tokrat sem poleg albuma naredila še škatlo, ker bo bodoča lastnica praznovala okroglo obletnico in se mi je zdelo, da tako vse skupaj zgleda bolj elegantno. Verjetno bom v prihodnosti kar za vsak tak albumček naredila še škatlo...se mi zdi, da je lepše, če je na polici elegantna škatla in notri na varnem mini album:)
Album je velik 17x13 cm. V notranjosti so štiri strani, ki so hkrati tudi žepki. Tako lahko vanj 'spravimo' 14 fotografij različnih velikosti.
Papir je iz BO BUNNY kolekcije Garden Girl, šablona za rožice je Tattered Florals Tim Holtz, veliko je dodatkov iz lepenke, kristalčkov, tagcev in trak iz organze. Osnova za notranji del albuma je rjav recikliran papir od Rayher-ja.
















  





































































 





















































Hvala za obisk! Moyca


11 comments:

  1. Mojca ... jooo kak je men tole všeč ko je vse tako popolno pa dodelano pa usklajeno ... vse pohvale res! en big LIKE <3 lp <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. O hvala:) Mi je kar nerodno, ko dobim tako pohvalo od take kreativke, kot si ti:))

      Delete
  2. Vau kako je čudovit in kako lepo si ga sestavila! Veliko malih detajlov je v njem, tako ga ga je prav prijetno gledati, kaj šele imeti :-))

    ReplyDelete
  3. Takšnega albuma se pa tudi jaz nebi branila. ČUDOVIT JE!!! Sploh so mi pa barve všeč in njihova usklajenost. bravo! Lp

    ReplyDelete
  4. Hvala punce! Zelo ste me razveselile s pohvalami:)

    ReplyDelete
  5. Mojca, tole je naravnost fantastično, izdelano zelooooo natančno in dovršeno. Všeč mi je, ker ni preveč raznih dodatkov, ampak ravno prav. Sama kar hitro zaplavam v "kičenje" in se ne znam ustaviti, na koncu pa zato vedno zmanjka časa.
    Škatlica - odlična ideja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helena, preden sem začela s tovrstnim papirčkanjem, sem bila strog minimalist in moram rečt, da je to kar presežek zame:) Se trudim! Hvala;)

      Delete
  6. Čudovito darilo. Dodatkov ravno prav, lepo barvno usklajeno in izdelano tipi topi. Lp

    ReplyDelete
  7. Nič novega ti ne morem povedat - ker se strinjam z vsemi predhodnicami. Krasen album! Izbrala si super papirje, čudovite barve in ravno prav dodatkov. Jaz bi ga kar listala, listala in listala...Super je!

    ReplyDelete
  8. Čudovit album je nastal. Res lepo barvno usklajen in ravno prav polne strani, da vse deluje lepo usklajeno. Veselje pogledat in verjamem, da bo tudi prejemnica navdušena. Album res lepše izpade takole zapakiran v škatlo.

    ReplyDelete
  9. Se jaz dodam pohvale = zelo zelo lepo si naredila!!! Prekrasne tople bareve! :)

    ReplyDelete

Hvala za obisk in komentarje!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...