French Linen

August 25, 2012

Feather Card/Pernata voščilnica

V prihodnjih objavah vam bom predstavila nekaj voščilnic, ki sem jih izdelala po naročilu. Imela sem popolnoma proste roke, kar je včasih težje...domišljija namreč nima meja in med vsemi idejami se je težko odločiti za pravo.
Za osnovo sem uporabila 270g akvarelni papir. Rožo sem naredila iz papirja, ki sem ga odluščila s stranice od škatle. Isti papir sem uporabila tudi za eno od plasti na voščilnici. Okoli gumbka na roži, so zavite 'perle' iz školjk. Bel trak pod rožo je iz ročaja od papirnate vrečke. Za piko na i sem dodala malo perja.
Ker je na Craftalnici tokratni izziv 'PERNATO', se mu pridružuje tudi moja voščilnica.






 Materiali, ki sem jih uporabila:
-akvarelni papir 270g
-Bazzill Basics Paper Wisterija
-papir iz škatel, ročaji vrečk
-First Edition Papers Isabelle
-Cuttlebug embossing folder Polka Dots
-Tim Holtz Alterations Tattered Florals

Hvala za obisk!  Moyca



11 comments:

  1. Zanimii si uporabila kar nekaj recikliranih meterialov in nastala je prekrasna vintage obarvana voščilnica. Meni so takšne najljubše :).

    Pozdravček od Lili

    ReplyDelete
  2. Nežna,zanimiva in zelo lepa. :0)

    ReplyDelete
  3. Krasno si jo sestavila. Všeč so mi barve. Lp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Janja...škoda, da fotoaparat nikoli ne ujame 'res' pravih barv in kontrastov...

      Delete
  4. Super voščilnica...še bolj mi je všeč ker je "reciklirana"!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ana! Meni so tudi tvoje 'reciklaže' zelo všeč:)

      Delete

Hvala za obisk in komentarje!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...