French Linen

March 4, 2013

Tiga

Mini album sem naredila moji mami za rojstni dan. Ker ji je jeseni umrla muca (Tiga), sem izkoristila priložnost, poiskala nekaj slikic in nastal je harmonika album.


Spravila sem ga v preprosto belo škatlo, ki sem jo okrasila samo z robno vijugico. Hotela sem namreč, da navzven zgleda elegantno, sveže in preprosto.




Osnova za platnice je lepenka, ki sem jo preoblekla v blago za knjige. Sprva sem hotela zunanjost pustiti čisto belo, ampak sem si kasneje premislila, ker se mi zdi vseeno bolje, če se ve, kje se album odpira:) Zato sem na platnico dodala robno vijugico.



Že od nekdaj so mi všeč stvari, ki navzven zgledajo 'prazne', v notranjosti pa se 'bohotijo' s prelepimi barvami ali okraski, kot na primer bizantinske katedrale ali pa školjke...ko jih odpreš, pokažejo lepe biserne barve...Prav to je bil namen  pri izdelavi tega albuma.




V notranjosti je harmonika za sedem slik, ki sem jih nalepila na prelep papir Bo Bunny - Country Garden.



Na notranji strani platnice je bel kartonček, kamor se lahko napišejo podatki ali posvetilo. Razen živahnega papirja, je vse ostalo zelo preprosto...le nekaj šivanja, senčenja in robne vijugice.









































Hvala za obisk! Moyca

9 comments:

  1. Replies
    1. Hvala Tamara...saj ga je že dobila in je bila zelo vesela:)

      Delete
  2. Super spominček na muco Tigo. V notranjosti je vsega ravno dovolj, pri tako preprosti zunanjosti pa jaz vsekakor ne bi mogla ostati. Vsekakor bi se mi zdelo "premalo", čeprav je albumček neznansko lep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Helena:) Saj sem bila jaz tudi v skušnjavi, da bi še kaj dodala...:)

      Delete
  3. Moyca pokukaj malo na moj blog, čaka te posebna nagradica.
    Lp Tamara
    p.s. saj sem vedela, da bo navdušena-tudi jaz bi bila

    ReplyDelete
  4. Lepo darilo.

    p.s.:poglej na moj blog, kjer sem ti pustila nagradico.

    Lp. Renata

    ReplyDelete
  5. Naredila si čudovit album s čudovito muco :-)

    Na mojem blogu te čaka nagrada :-)

    ReplyDelete
  6. Kakšna luštna mucka pa še tako krasen album ima zdaj! :-)
    Lep pozdravček,
    Cardarian

    ReplyDelete

Hvala za obisk in komentarje!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...