French Linen

January 28, 2013

Photo Box/Škatlica za fotografijo

Škatlico sem kupila že narejeno in jo naknadno okrasila. Dobila jo je punčka, ki je praznovala šesti rojstni dan.

Prelepila sem jo s papirjem Bo Bunny - Little Miss, ki se mi je zdel za malo gospodično ravno na mestu. Večji roži sta narejeni z izrezki šablone Tattered Florals (Tim Holtz), male rožice pa s pomočjo štance. Dodala sem tudi srebrne polovične kristalčke, da rožice pridejo bolj do izraza. Na nasprotne kotne robove sem dodala 'ščepec' bleščic v lepilu.



Notranjost in vidne dele sem najprej pobarvala z belim akrilom. Robove sem premazala z medujem za razpoke...sicer se ne opazi takoj, ampak ravno zaradi tega vse skupaj zgleda bolj celovito.
Fotografijo sem malce obdelala in jo sprintala, nato pa premazala z medijem za razpoke, da je dobila še bolj star videz. Sicer bi raje uporabila premaz z mat izgledom, pa ga še nisem zasledila:( Kakšen predlog?


Na rob pokrova sem nalepila čipko. Večji roži sta poleg senčenja obogateni še z bleščicami v lepilu Star Dust. Sredico na roži sem naredila iz ostanka starega gumba...prebarvala sem ga z bronasto in srebrno konturo za steklo, na sredino nalepila papirnat krogec (prav tako pobarvan) in ga premazala z bleščicami v lepilu.

Hvala za obisk! Moyca

9 comments:

  1. Kaj naj rečem? Super je! Toliko drobnih detajlov, ki se združujejo v prekrasno celoto! Punca je zagotovo vesela škatlice - upam le, da jo bo pazila - ko bo starejša, jo bo verjetno še bolj cenila...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Amikadeja:) Res je bila vesela in takoj mi je povedala cel plan, kaj vse bo noter spravila:)

      Delete
  2. Čudovita je Moyca! Všeč mi je da si vklopila punčkino fotografijo in verjamem da je bila zelo vesela!

    ReplyDelete
  3. Uuuu, kaj vse bi jaz dala v tako lepo škatlico...:):)

    ReplyDelete
  4. ooo kako je lepa in kako lepo si namestila vse potrebne detajle, da je škatlica "kot iz škatlce" :-))

    ReplyDelete
  5. Čudovita šatulja spominov ali česa podobnega.
    Super.
    Hvala za tvoj komentar na mojem blogu.
    Lp Tamara

    ReplyDelete
  6. Zelo lepo si jo obdelala, prav imenitno je videti. Lp

    ReplyDelete
  7. Fantastična škatlica Mojca!!! Barve, pa rožice in detajli .. očarljivo!
    :)))

    ReplyDelete

Hvala za obisk in komentarje!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...