French Linen

January 22, 2013

Purple Vintage Mini Album

Album je 'nastajal' zelo dolgo, saj sem bila precej omejena s papirjem, pa tudi želela sem si, da bi mi bil na koncu res všeč...pa včasih preveč kompliciram:) Na voljo sem imela le šest 30 x 30cm listov, ki sem jih razporedila čez celoten album, z žepki in vsemi dodatki vred.


Za razliko od drugih albumčkov, je ta precej monoton, kar se tiče barv...to je bil tudi moj namen, saj se mi zdi vijolična zelo primerna za vintage stil...starinsko sveže mi deluje...
Prijavljam ga na izziv v Craftalnici, tema pa je ENOBARVNO. 



































Osnova za platnice je lepenka. Zunanji del je poleg papirja prelepljen še s platnom za vezavo knjig. S šablono sem iz blaga izrezala rože in jih prilepila na platno, da ni preveč prazno. Rob sem okrasila s čipko. Na platnico namerno nisem dala nobenega okraska, ker sem hotela kontrast med zunanostjo in notranjostjo.



















Napise sem sprintala na navaden bel papir in jih 'postarala'. Okvirček je iz lepenke, pobarvan z akrilom, malo osenčen in premazan z medijem za razpoke.


















V žepek je zataknjena mini zloženka za dve mini fotografiji, lahko pa tudi za kakšen zapis dogodka, misel, verz...


















Tokrat sem uporabila tudi štampiljke in sicer BoBunny - Gabrielle in Ambrosia.


















Sem in tja sem prilepila tudi kakšno polperlico, vglavnem pa je veliko metuljev in rožic.


















Za tagce in dodatne 'kartončke' sem uporabila bel šeleshamer in rjav recikliran papir. Roža je izrezana s šablono Marianne, metulj pa ročno. Oba sta pobarvana z distress blazinico in premazana z medijem za razpoke.


















Pocket envelope sem dobila za darilce s pošiljko, ki sem jo naročila pri Mavelu in jo okrasila z dizajnerskim papirjem...notri se skriva kartonček za mini fotografijo.


















Vedno uporabim skoraj vse, tudi ostanke, saj v določenih primerih prav pridejo...mini žepek je ostanek izrezka, ki je ravno prav velik za okrogel tag, ki sem ga izrezala na roke.

















Metuljčku sem poleg barvanja in premaza dodala še embossing prah, ter ga segrela. V živo zgleda kot da je posut s kakavom:)



















Album je naprodaj. Velik je 17 x 13cm in debel 5cm. Ima 6 'listov', vsega skupaj 14 strani. Vanj lahko spravite 15 mini fotografij...predlagam črno bele ali sepia. Pri tej vrsti albuma je potrebno, da fotografije sami dodatno obrežete oziroma oblikujete. Lahko uporabite dekorativne škarje, ki fotografiji dajo starinski videz in se tako lepo dopolnjujejo z albumom. Za dodatne informacije me kontaktirajte preko elektronske pošte.
Cena je 40€.

Hvala za obisk! Moyca

19 comments:

  1. Vintage zadeve (predvsem papirne) so mi zelo všeč. In tale album ni prav nobena izjema. In poleg vsega je še v meni ljubi vijolični. Popolnost! In čisto nič monoton ni, pravzaprav ravno prav razgiban - če pomisliš, da potem pridejo not (ponavadi) še barvne fotografije...

    Skratka, krasen je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Amikadeja! Vem, da ti je vintage všeč in moram priznat, da ti gre tudi zelo dobro od rok:)

      Delete
  2. Ti temu praviš pust, jaz pa pravim, da je usklajen in dovršen. Ne zdi se mi enostavno vse skombinirati v pravo, usklajeno celoto, še posebej, če imaš na voljo bolj malo materiala. Tebi je to več kot odlično uspelo.

    ReplyDelete
  3. Vau, tole je tako zelo vintage in tako zelo lepo :-))
    Zopet tvoje čudovito senčenje in krasen izbor barv, da o postavitvi in sestavljanju albuma sploh ne izgubljam besed!
    Skratka: FANTASTIČEN album!

    ReplyDelete
  4. Enostavno lep je, točno tak, kot je ♥ ♥

    ReplyDelete
  5. Ful lepoooo. Ko bom velika, se bom tdi sama lotila kakšnega albuma ;-)

    ReplyDelete
  6. Čudovit je. Polno malih podrobnosti se skriva v njem, ki pritegnejo in zbudijo zanimanje. Lp

    ReplyDelete
  7. Hvala vsem za čudovite komentarje;)

    ReplyDelete
  8. Zelo, zelo lep izdelek. Albumček je čudovit rno zato, ker je poln majnih detajlov a je vse v umirjenih tonih in na svojem mestu.
    Zelo mi je všeč in še bolj mi je všeč, da je predstavljen tudi v Crafalnici.

    Pozdrček Lili

    ReplyDelete
  9. Krasen je! Čestitke za zmago. lp Mojca

    ReplyDelete
  10. Draga Mojca, iskrene čestitke za zmago! Si si jo več kot zaslužila! Album je čudovit, nežen, zanimiv, prava paša za oči ;)

    Pozdravček,
    Barbara

    ReplyDelete
  11. Krasen album, to je bilo dela z njim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Ja, je bilo kar veliko dela in predvsem razmišljanja:)

      Delete
  12. Čudovit album!!!! Barve so krasne pa tale vintage izgled daje albumu še dodaten čar!
    :)))
    Barbara GR

    ReplyDelete
  13. Tole je pa eden najlepših albumčkov, kar sem jih videla. Papirji so naravnost božanski in tvoja postavitev na straneh je fenomenalna.

    ReplyDelete

Hvala za obisk in komentarje!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...